International Equestrian Market “The Secrets of Line”

The purchase of Horses in the world, is a business that requires knowledge. In “MundosEcuestres” we have the participation of direct collaborators who support us to give accurate information, which helps to guide those who wish to sell or buy a horse within the digital platforms of this project.

By Alvaro López.- Publisher Editor EDITIONS ICONO.- The idea of ​​entering the #CDC Digital Center of Conventions (dot com) that we develop from 2016 makes us think that we can boost in digital formats an international equestrian market. The media exposure of line horses that are in different parts of the world and that through the reporting scheme of each horse can enhance their exposure to spread their races, line and the market itself. Grains and bellies for the equestrian market.

Cover with other editorial aspects products and services that are also part of these Essentials. For now we have developed the platform and we are pushing contents of all order, contests, exhibitions, films everything of horses. We believe in the mechanics and we know that this one is loyal to the formulas and to the evolution, it forms part of the equestrian spirit beyond the traditional borders.

#SomosDigitales, we know of #Caballos, we know of # Technology, we are immersed in #MarketingDigital and we are going through the market.

For more information write me I am Alvaro López and we are in the web under the order of #MareasVirales, #CoversdePosicionamiento

alta@altacorporativo.com
WhatsApp 52 1 (33) 1412-7084
http://MercadosEcuestres.WordPress.com/
Facebook.com/MundosEcuestres

http://icono-posicionamiento.tumblr.com/

En ICONO nuestras Comunidades Digitales son claves para el posicionamiento de nuestros clientes de PORTADAS o “COVERS”. Todos y cada uno de ellos han logrado ir conquistando posiciones en la web, a partir de la publicación de pequeños reportajes que permiten enlazar a sus propias web´s y redes sociales con nuestros servicios de publicaciones.

En ICONO Los medios pasan de informar a conectar, van más allá de las fronteras entrelazando sus contenidos con una fusión directa sobre sus audiencias. Hoy la evolución se concentra en temas de conectividad, de intercambio de información dinámicos, clicks, links, redes… todo en imágenes, multimedia de gadget y relaciones interpersonales que dejan atrás las reglas y fronteras tal y como se conocen en los últimos 20 siglos.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s